• // - 11:12
  • بازدید: 271
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول

خدمات مهندسی باید منجر به افزایش رضایتمندی مردم بشود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت: خدمات مهندسی باید منجر به افزایش رضایتمندی مردم بشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت: خدمات مهندسی باید منجر به افزایش رضایتمندی مردم بشود.

به گزارش خبرنگار وبدا؛ دکتر علیرضا خسروپناه در مراسم گرامیداشت روز مهندس که در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی دزفول که عصر امروز برگزار شد.ضمن تبریک این روز خجسته، در جمع مهندسین دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:  خدمات مهندسی باید منجر به افزایش رضایتمندی مردم بشود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: در حوزه بهداشت و درمان باید خدمات مهندسی تخصصی داشته باشیم تا برشکل و کیفیت خدمات مورد نیاز گروه هدف حوزه سلامت اشراف داشته باشد و بر اساس شناخت از منطقه و نیاز مورد تقاضا طراحی کند. دکتر خسروپناه بر ارتباط تنگاتنگ مهندسین با متخصصان حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول خاطر نشان کرد بیش از هفتاد پروژه بهداشتی ، درمانی و آموزشی به اجرا درآمده که بخشی از این پروژهها نیز در دست اجرا است که این مهم ناشی از پشتکار مهندسین است.

دراین مراسم که با مولودی خوانی، نمایش و مسابقه همراه بود.دکتر مهدیه توکلی معاون توسعه، دکتر مهشید عصار معاون بهداشت، زینب آیت مدیر بیمارستان و دکتر بیژن حسین پور از معاونت درمان حضور داشتند. گروه مهندسین که مورد تقدیر قرار گرفتند شامل اداره آمار و فناوری، اداره تجهیزات پزشکی و اعضای دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی دزفول بودند.

 
  • گروه خبری : اخبار اداره آمار و فناوری اطلاعات,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 16355
کلمات کلیدی
فریدون جعفریان

فریدون جعفریان